نور موسیقی Aparat/MusicRays

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

Of Monsters And Men - Love Love Love آهنگ عاشقانه

پنجشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۸، ۰۳:۴۵ ب.ظ


Of Monsters And Men - Love Love Love 




خب شاید من یک شیّاد باشم 
که قلبت را دزدیده‌ام
و شاید من یک شیّادم 
که اهمیتی به آن -قلبت- نمی‌دهم 
آره، شاید من یک آدم بد باشم
خب، عزیزم می‌دانم

و این سر انگشتان
هرگز بر پوست تو نخواهند دوید
و آن چشمان آبی برّاق 
فقط می‌توانند مرا در اتاقی 
پر از آدمهایی ببینید که از تو کمتر اهمیت دارند

چرا که تو عشق می‌ورزی
عشق می‌ورزی، عشق می‌ورزی
وقتی که می دانی که من نمی‌توانم عشق بورزم
چرا که تو عشق می‌ورزی
عشق می‌ورزی، عشق می‌ورزی 
زمانی که می‌دانی من نمی‌توانم عشق بورزم
تو..

خب فکر می‌کنم 
قبل از این که زیاد سرش گیر کنیم
بهتر است فراموشش کنیم

شیوه‌ای که تو مرا تنگ در آغوش می‌گیری
تمام شب را تا نزدیک صبح..

چرا که تو عشق می‌ورزی
عشق می‌ورزی، عشق می‌ورزی
وقتی که می‌دانی من نمی‌توانم عشق بورزم
تو عشق می‌ورزی
عشق می‌ورزی، عشق می‌ورزی
زمانی که می‌دانی من نمی‌توانم عشق بورزم.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی