نور موسیقی Aparat/MusicRays

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید


Elijah Nang - A Conversation With the Blacksmith




گفتگویی با آهنگر 
از آلبوم "Gaijin"

: شمشیرهای فوق‌العاده‌ی چنین باشکوهی تنها زمانی به دست می‌آیند که هر دوی جنگجو و آهنگر به منتهی‌درجه‌ی حرفه‌ی خود رسیده باشند. وقتی این رابطه برقرار نباشد آن زمان شمشیر هیچ چیزی جز یک سلاح شیطانی نیست که به هیچ‌کس خدمت نمی‌کند. 
به همین خاطر من کسانی که برایشان کار می‌کنم را انتخاب می‌کنم. باید چنین کنم. به سادگی هیچ راهی جز این وجود ندارد. 

: متوجّهم. خب بگذار یک سوال از تو بپرسم. در تمام این سالها که تو برای جنگجویان سلاح می‌سازی چند نفر برای ساختن چنین سلاح‌هایی به تو الهام بخشیده‌اند؟ 

: بگذار فکر کنم. تصور می کنم در تمام سالهایی که این کار را می‌کنم باید بگویم که تنها یک نفر بود که به منتهی درجه‌ی حرفه‌ی خود به عنوان یک جنگجو رسیده بود.

: خب پس تو با جنگجویی مواجه شده‌ای که ارزش کار تو را داشت. 

: بله، برای او من از بهترین تیغ‌ها استفاده کردم و تمام مهارتهای خود را که در آن زمان داشتم به کار بستم.

: او چه جور مردی بود؟
 
:  چنین شمشیرزنی را باید ملاقات می‌کردم، درباره‌اش کنجکاوم. خب، چه چیز بیشتری می‌توانی درباره‌ی او به ما بگویی؟

Asian Hip-Hop
Lopi Hip-Hop

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی