نور موسیقی Aparat/MusicRays

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید



Sara Brightman - Anytime Anywhere

https://www.aparat.com/v/pe5uN


Music : Albinoni`s Adagio in G minor 


سارا برایتمن - هر زمان، هر کجا
موسیقی: آداجیو در جی مینور از "آلبینونی"


جاده‌ها تغییر کرده‌اند
صورتها دیگرند
این شهر من بود
دیگر نمی‌شناسمش
حالا من تنها بیگانه‌ای هستم
بدون سرزمین مادری


به یاد می‌آورم تو آنجا بودی
هر احساس یگانه‌ای
هر وقف حقیقی‌ای
هر زمان، هر کجا


خانه‌ها تغییر کرده‌اند
صداها دیگرند
این شهر من بود
دیگر نمی‌شناسمش
حالا من تنها بیگانه‌ای هستم
بدون سرزمین مادری


به یاد می‌آورم تو آنجا بودی
هر احساس یگانه‌ای
هر وقف حقیقی‌ای
هر زمان، هر کجا


سالهای بسیاری گذشته‌ است
زندگی‌ها تغییر کرده‌اند
این شهر من بود
دیگر نمی‌شناسمش
و تنها بیگانه‌ای هستم
بدون سرزمین مادری.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی