نور موسیقی Aparat/MusicRays

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید


Madredeus - O Pastor



ترانۀ چوپان از "مادرِدیوس"

آه هیچ کس بازنمی گردد
به آنچه که رها کرده است
هیچ کس چرخ بزرگ را متوقف نمی کند
هیچ کس نمی داند که کجا رفته است

آه هیچ کس به خاطر نمی آورد
درباره ی چه رویا دیده است
و آن پسربچّه به شیرینی می خواند
ترانه ی چوپان را

در آنجا هنوز می سوزد
قایق خیال
و رویای من دیر می پاید
روح را گوش به زنگ نگاه می دارد
در آنجا هنوز می سوزد
قایق خیال
و رویای من دیر به پایان می رسد
بیداری چیزیست که من نمی خواهم

در آنجا هنوز می سوزد
قایق خیال
و رویای من تا دیر هنگام می پاید
روح را به هوشیاری به جا گذاشته است
در آنجا هنوز می سوزد
قایق خیال
و رویای من تا دیر هنگام می پاید
و بیدار شدن چیزیست که من نمی خواهم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی